Wednesday, April 28, 2010

9

kamu degil,saye lagi degil.. hahaha...
kamu penyabar,saye..?
aisyh...!!allah je tahu..panas baran..
saya harap,segala kekurangan dan perbezaan kite ni..
buat hubungan kite makin rapat...
kita saling melengkapi antara satu sama lain...
maafkan saye jika diri ini tidak cukup bagus..
untuk buat kamu bahagia...
saya ada kelemahan dan kekurangan..
yang dah tak dapat dibuang lagi..
hanya boleh ditangani je..
tapi saya akan cuba sedaya upaya..
untuk jadi yg terbaik disisi kamu..

3 comments:

Rozairie said...

yang abg tau Nurul Seorang
penyayang Tau .. degil tu sket2 jer .. Tu diketegorikan Tak degil sayang .. Hihi .. Panas baran .. abg rasa Nurul Penyayang laa .. Baek Jer

=*NuRo0L* = said...

ewah2 ayat puji...time skrang leh ar..kentut pon wangi..rase cm nk tadah je isi dlm botol...nanti kite dah tua,silap kentut skit,dah kena terajang..ei..takot..!!

Rozairie said...

mana ada abg kata kentut wangi .. hik3 .. tadah dalam botol ekk .. simpan untuk hari tua .. hehe, orang kita sayang tak kan laa nak buat cam tu ...