Thursday, May 6, 2010

18

sedih kan bile tengok orang lain happy je..
(ha..boleh ke sedih..sepatutnye saya happy)
Mereka Ade suami...ade tunang.. Ade future wanna be..
Mereka tu semua.. ade je someone disisi mereka..
Yang mempertahankan diri insan yang mereka sayang..
Yang boleh terima mereka seadanya mereka...
Hm....pk2 lagi..adoiai... bile la saye nk se'happy' mereka..
Bile la mase nye saye boleh berhenti mengharap pada insan yang tak pasti...
Bilelah masanya:
bila saya diperkotak-katikkan,
ade orang yang back up saye..
Bila masa saya sedih,
ade bahu untuk saya singgah melepas tangis...
Bila saya sunyi,
ade insan yg berada disisi saya untuk dengar saya merintih..
(tahu..allah sentiasa ada disisi saya..tapi rasanya berbeza..)
Bila saya happy,
ade insan disisi saye untuk meraikan kejayaan saya..
bila la saat saye boleh cakap...
"aku tak kisah..aku ade ****(sape insan itu?)"
Ya Allah..kurniakanlah daku kekasih yang baik hati..
yang cintanya keranaMU ALLAH...

No comments: