Wednesday, September 22, 2010

56

aku tahu ade yang jadi stalker blog ni..
thanks la datang, tp xperlu la buat ayat yg menyakitkan hati aku..
kau datang,kau baca and then ko g kat facebook,
buat kesimpulan yang menyakitkan hati aku...ape tu..?
biarla aku nak kawan,aku nk berkasih dengan siape pon..
itu hak aku...kau siapa nk judge aku..?
ini semua ketentuan allah...
jodoh allah kite tak tahu..
maybe sekarang ko bangga dengan pasangan ko yang rupe cantik tu..
hm..tp kau tu bkn la berupa sangat aku tengok..
tp xpela..pada aku..rupa tak menjamin ape2..
kerana dia cantik/hensen ko syg kat dia..?
pelik..so nanti dia dah tua,kerepot, sayang tu pudar la ye..??
hm..manusia ape ko ni..
aku harap ko berbahagia la dengan 'trofi' gurl/boy friend ko tu...
ni satu pesanan untuk kau:
allah mencipta setiap insan ada keistimewaannya,
jadi anda tak berhak untuk down kan aku or partner aku..
and then,
anda tak dijemput datang ke sini,
jika anda datang dengan niat yang jahat,
aku tak menghalau,tp..dengan segala hormatnya,
anda dipersilakan pergi dari sini..

to kawan2 saya yang lain:
thanks a lot sebab sudi singgah blog sy...
sory post kali ni emo skit..
terima kasih kerana sudi menyokong penulisan saya..
i love u all...

**niat saya menulis:
hanya ingin membuat insan yang saya sayang tersenyum..
hanya ingin mengabadikan segala memori antara kami..
tidak terlintas untuk riak.. jadi,anda nilai la sendiri..
wassalam..

No comments: