Monday, September 27, 2010

58

freaking out:
bila dapat tahu my cintahati tersalah ingat tarikh interview dia...
supposedly 28, dia ingat 29...
tadi dia called:

"abg kat LCCT"
"ha..?kenape..? tak keje ke..?" **as usual saya kepoci
"abg salah ingat tarikh interview, sepatutnye 28.."
"so terpaksa la balik naik flight"
[ade la perbualan lain]
**which is dia dapat tahu pon bila ayah called and tanye dia dah sampai mane.. ayah pon ingt dia dah otw balik besut, rupa2 nya masih di rompin...

hadoihai... sayang...
kan dah kena berbelanja lebih..
sayang, ni baru interview,
kalo lupe tarikh nikah cmne..?
nasibla hari ni dapat tahu, kalo esok..?
sayang, and again,
ALL THE BEST to u dear..
Ma pray the best for you.. and our future **ceh nak jugak cakap...

**actually saya ingat dia interview 28 [sila tengok sini]
sebab ayah penah sebut kat saya masa saya kat rumah mereka hari tu..
[will write about this later]
tp mulut ni tak ter'cakap' plak dengan dia.. ceh padahal kat minda ni mcm dah set mlmni dia naik bus, smpai besut subuh, then trus amik kereta gerak ke Kuala Terengganu and INTERVIEW.. rupa2nya plan dia tak sama dengan 'minda' saya...

No comments: