Wednesday, December 15, 2010

74

meh nak cakap skit:
saya perlukan perhatian..? YES..!!
sbb pd saya, komunikasi tu penting..
kalau ad relationship, xde komunikasi,
baik saya ad affair dengan bantal je..
peluk2 xde respond..
but its not about the 'peluk' things..
saya tak perlu duit kamu,
xperlu hadiah menggunung..
xperlu kamu datang mengadap saya tiap masa..
its about the communication..
kalau kamu xdpt nak bagi perhatian,
at least communicate dengan saya once a day dah cukup..
u know what i mean right..?
i need someone that i can share with..
someone that i can tells anything..
someone who can cuddle me when i'm sad..
comfort me when i'm sick...
same as me: i want to loved someone..
to care about someone..
to ask someone weather he's ok?
weather he already eaten or not..
is he healthy..? is he ok..? is he misses me..?
i don't mind to hear u babbling about how hard your job is..
Ya.. i don't mind.. because for me.. thats the way it should be..
thats is my job as you girl or your lady..
i know u read this..
kalau dah call and sms x jalan,
sini je la tempat i mengadu..
if u rasa i dah tak sesuai hidup dengan u,
lepaskan i cara baik..
because we once share the same feeling kn..?
its LOVE...
tapi kalau dalam hati u dah tak ada itu, just let me go..
settle kan ape yang terbuku dihati..
life must go on kan..

No comments: