Saturday, January 1, 2011

78

Selamat tahun baru semua...
meh tutup buku 2010..
buka buku baru..
Semoga tahun 2011 memberi sinar baru dalam hidup saya..
doakan segala kebaikan untk diri ini ya..
saya mahu lupakan semua kisah sedih..
lupakan semua memori duka 2010...
buka lembaran baru..
saya mulakan dengan memaafkan segala kesalahan semua orang terhadap diri saya..
semoga mereka pun berbuat demikian juga...
maafkan saya.. ampun kan doa dan salah silap saya..
kisah hubungan saya dengan sidia..?
sukar untuk di ungkapkan..
tapi saya akan tetap mencoret..
kerana saya ada kamu,
hidup, tidak akan terjejas jika tiada dia..
selama ini apa yang dicoret hanya untuk dia..
tapi kini, siapa?
anda semua la..
terima kasih kerana masih jadi pembaca setia...
doakan semoga saya berjumpa jodoh terbaik disisi allah ya..

No comments: