Tuesday, April 5, 2011

96

hai kawan2..(aku tahu korang bace)
ok.. hari ni sesi nak bebel sikit boleh..?
meh nk cite 1 situasi..
mcmane kite nk deal,
dengan sorang perempuan ni yang:

1) mengacau bH kite (yang terang2 telah diREJECT oleh bH kite tu)
2) suke sangat Tag2 bH kite kat fb.. ala2 mcm nak menunjuk2 la yg dia ni dapat kuar ngan bH kite tu dan buat mcm2 aktiviti dan mkan macam2 benda (yg actually ape yg kite idam2kan) dengan bH kite tu..
3) mengaku tak de hati pon dengan bH kite tu, tapi dia ni suke sangat meng'GETIK' dengan bH kite tu (part ni boleh dikatakan WHATTHEHELL..!!)

ok.. jawab soalan diatas.. and jawab juga soalan dibawah ni..

6) aku nak kelasifikasikan perlakuan girl ni mcmane eh?
5) how am i gonna get rid of this girl..??

aduhai.. tak terkata dah ni..
karang kalo merengek lebih sikit, kate kite jeles telebih..
tapi tu la.. bH ku itu la yang jadi mangsa..
kesian jugak.. tapi aku harus jujur dengan apa yang aku rasa..
sayang, maafkan aku kerana cemburu atas ape yang dia buat terhadap kamu..
I'm trying to be nice...
tapi ini perempuan tak reti respect sikit pun..
cmne nk deal..??
tolong la..
aku ni terlalu protective ke paranoid?
ok rasa mcm xde jalan penyelesaian..
let it go jela.. be cool..

maaf ya... bak kata wana "post kali ini SAMPAH.."

**bH= buah hati

2 comments:

Najihah Kaspin said...

bakal Hubby??...huhuhu...


jangan terlalu ok...nt jadi paranoid....=)
well....i'll pray for your happiness ok....=)

Sayer Best said...

cemburu tanda sayang~
Hehehe

Ermm..penah lalu jugak situasi camtu,tapi tak seteruk ni la..Takde la bukti bergambar,just beliau suke menulis pasal BFku kt fiendster(time tu frenster lagi).

Apa aku buat?Aku try to be friendly with her.Tapi dalam masa yang sama,aku try utk prove aku better dari dia in many ways(Hahahaha..busuk hati aku adalah secara halus).
Last-last,dia hantar email kat aku,mintak maaf sebab kacau2 bf aku,then cakap aku memang deserve him,sebab aku better dari pompuan tu..Hahahaha

Moral of the case:
1.Dalam apa-apa hal,berlagak la sebagai winner,jangan mengalah,selagi ada peluang nak menang..
2.Salurkan busuk hati ke arah kebaikan.Kira kalau pompuan saingan ko tu pandai masak ke,ko prove ko better dgn blaja masak jugak..

Peh..panjang siot kome.Boleh buat entry ni.