Tuesday, February 1, 2011

83

hai apehal kalo ad masalah mesti nk tulis kat sini..?
hm.. xthu nk ckp la.. maybe sbb laman ni cm xde orng bace kan..
so tulis buat realest je la kan..
kisah nye bermula dalanm sebuah organisasi.
punya ketua, punya pembantu..
tapi bila tiba saat miscommunication.. hancus semua..
akui kesilapan sendiri, itu step pertama..
ya.. saya punca nya.. allah, ampunkan saya,kawan,maafkan saya..
saya insan biasa,xpunya apa2.. pengalaman inilah yang mengajar saya..
dah tak de tempat mengadu ni..
hanya kepada allah saja saya berdoa..
permudahkan lah urusan saya..
saya nak selesaikan ape yang telah saya mula..
tutupkan lah mulut2 durjana yang hanya suka berkata,
tanpa berfikir menggunakan akal fikirannya..
saya..? akan tetap disini berusaha untuk tidak berkata apa2 demi menjaga hati..
siapa? saya sendiri.. kerana hanya saya ada disini menjaga hati..
sendiri...

No comments: