Saturday, September 5, 2015

My Wedding day

ok its nearly 9 bulan nikah, baru nak buat post sangat tak adil. but why not kan. untuk rujukan dan layan sengih2 bila baca semula duatiga tahun akan datang.

Alhamdulillah Mohd Akmal and Nuruljannah dah selamat di ijabkabul kan pada malam 13/12/14
and esok nya berlangsung majlis resepsi (hah katekau resepsi la sangat) di rumah keluarga Pak Badrul. Flat Loji Air yang sebelah empangan tu. majlis ok la tak mewah sangat, but achieve target kami nak meriah havoc. Sape decide tak nak datang tu xkisah la. yang sudi datang, ucapan ribuan terima kasih kami ucapkan sudi sama2 meraikan hari bahagia kami.


Pelamin kami DIY sendiri, baju nikah pun direka khas untuk pakai semula Raya Aidilfitri 2015 (and dah selamat pakai dah dik non, nah bawah ni gambar Aidilfitri 2015 kami)


owh ya, aku dah membuyong Adilfitri 2015 ya (hah tu next post kite story la) alhamdulillah budget untuk wedding tak la burst meletop. within budget, tercapat target. tu yg penting. makanan cukup and semua org cakap sedap. walaupun macam2 dugaan sebelum majlis, tukang masak katering kami meninggal dunia dua minggu sebelum majlis, Arwah CIkzai tu kawan baik abah plak tu. Semoga Arwah ditempatkan bersama kekasih allah. 

Ni la gambar Keluarga aku yang meletoppp.. alhamdulillah bertambah hero dalam rumah abah, aku siap bagi abg ipar paling best untuk adk bujang aku tu. now diorng dah jadi kawan baik kongsi semuanya. kadang endup aku yg kna sisih. whatever, i still the princess dalam umah tu. 


 Yang ni pulak Keluarga Mertua aku. hah besoo lagi kan, almaklum 6 beradik, campur biras, anak sedara 5 org hero semuanya. yang baju hitam tu single lagi, tapi mcm dah tak available.sorry. yang kecik sebelah adk bongsu kami tu bukan girlfriend dia eh, tu adik kepada biras aku. hehe.


Yang ni org penting majlis aku, kalau diorng ni takde, hancur musnah la mood pengantin baru aku. as u all can see, masing2 sibuk dengan Handbag gucci, prada, LV masing2 so xde gambar yg sempurna. Ade gak ahli yg tak dapat join, so tak cukup la 10 ahli havoc dalam ni. Abg Habib pun dah kena hangkut dengan abi dia, so xde dalam gambar. korang mesti pelik kenapa biras aku sorang tu nyibuk nak bergambar dengan kawan aku kan. al kisah, aku kawen dengan adik suami dia. so my BFF is my biras. 

rasanya kalau nak cerita pasal wedding day aku, tak kan muat blog ni. banyak kenangan manis. atas bantuan jiran2 yang aku xtahu nk berterima kasih cmne dgn diorang. merewang dari beberapa hari sebelum majlis. kalau takde mereka, ntah tak tahu jadi ape majlis aku. tak kurang jugak drama2 swasta yang jadi, yg tu tak heran la, aku anggap mcm langgau kat tahik je. yang penting aku dah selamat jadi bini Mohd Akmal. 



No comments: